LA COLLA UNIVERSITARIA GANÀPIES DE L' UAB DESCARREGA EL 4 DE 7



UAB, 17 MAIG 2008.
Acontinuació hi ha un resum de sensacions viscudes per ganàpies després de la molt bona actuació que ha tingut la colla castellera de l' UAB en la seva diada.



4d7 GANAPIAAAAA!!!


Una sensació indescriptible que recordare tota la meva vida... crec que ha estat un dels castells que més m'ha fet vibrar i es que participar en el castell que per ara és el sostre de la teva colla no té preu!.

Ganàpies! Gràcies per haver fet possible aconseguir aquest castell. Gràcies per donar-ho tot a totes les diades. Gràcies a tots els ganapiots i amics que ens heu vingut ajudar a fer realitat el somni. Gràcies per haver-me fet cumplir un somni. Gràcies per les ganes de superar-se que heu demostrat. Gràcies per ser la colla més ben parida. Gràcies a tots els que han organitzat aquesta super diada. Gràcies a tots aquells de les altres colles que ens han fet pinya. Gràcies a tots aquells que han confiat en el castell.



Gràcies per ser com sou.... i MOLTISSIMES FELICITATS A TOTA LA COLLA PER HAVER DESCARREGAT EL PRIMER 4D7 DE L'HISTORIA GANAPIA!!! -us estimo en bogeria !!!!!! 4d7 GANAPIAAAAA!!!


©-before_dreams



4d7
FELICITATS COLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La millor actuació de la nostre història!!!!! siiiiiiiiiii a casa nostre, a la plaça civica, demostrant lo que som: una colla castellera de puta mareeeeeeeeeeeeee!!! que això no acabi aquí, a seguir endavant, amb més reptes! jo vaig de blau, jo vaig de blau, jo vaig de blau ganapia sóc !!! P.D: hem de fer sopar JA per tornar a celebrar aquesta magnífica diada!!!!


©-ganapies UAB




MOLTES FELICITATSSSSSS!!!!!!!!
la diada estupenda!! cada vegada m'agrada més ser ganàpia! sou genials! i el castell novato de conya!! q guay és ser acotxadora!!! aix.. qui m'ho havia de dir q aniria a la UAB, seria ganàpia i em montaria tals farres! tant amb ganàpies com amb publicistes! q feliç sóc!! JO VAIG DE BLAAAAAAUJO VAIG DE BLAAAAUJO VAIG DE BLAU GANÀPIA SÓC!!!!!!


©-sempre_amunt

4d7
Podria mencionar la quantitat d'abraçades, salts i llàgrimes que recordo; però hi ha un record que segurament m'enduré a la tomba: recuperar la llum del sol en sortir els segons i, quiets en mig de l'explosió de salts d'alegria, abraçar molt fort l'Àngels i sentir els espasmos dels seus hombros mentre plora sense que m'arribi cap so -l'únic so d'aquesta escena són els crits d'alegria de tants i tants companys. Podria omplir això de paraules, i serien totes tan superflues comparades

©-gabrich_varmer

.

Ganàpies!! Ja som colla de 7!!!

GANÀAAAAAAPIEEEES UEEEEEE!!!! Ahir va ser una magnifica diada, ahir vem descarregar el 4d7, ahir vem carregar el pilar de 5... ahir va ser un dia històric!!! Tinc tots una barreja de sensacions dificils de descriure... No+ vull dir a tots els Ganàpies k em sento molt orgullosa de vosaltres, k sou com una familia!! K ahir kuan stava de crossa i van cridar k el 4 ja stava carregat no vaig poder contenir-me...l'esforç, l'emoció, llàgrimes, abraçades...sok molt feliç!! I llegint la revista i els correus he vist k molts l'any k ve ja sereu Ganapiots... tots akells k a mi em veu ensenyar, am els k m'he passat la majoria d'hores al bar dient: " va marxo ara..." i m'acabava kedan una hora +... I scric axò i tb m'emociono... Dons res, k avui no només era dia x felicitar a tots pels castells realitzats sino x dir-vos k sou una colla de puta mare! I k spero k l'any k b tots els Ganapiots vingueu a totes les diades posibles!!

Amunt colla!!!

©-cuenki








No hay comentarios: