Diada Ganapies primavera 2009

UAB, 23 maig 2009. La colla castellera Ganàpies de l'Autònona ha celebrat la seva diada de primavera amb actuació de set. 4d7i + 4d7 + 3d7c + 5d6 + p5c. tots lo demés que corri en els comentaris, l'explicació de la diada és la suma de tots els nostres sentiments.
... Ganàpies!!! Felicitats!!!! A tots!!! Sou... Sou indeskriptibles... No tinc paraules pel k vaig viure ahir amb vosaltres, senzillament una data k serà difícil, x no dir impossible, d'oblidar... Poder ser present a la millor actuació blava mai vista, i a més formar-ne part... K dir-vos? Una de les millors emocions k he viscut mai! Emocions... Puf! La d'emocions k vaig viure, ahir! Bones, dolentes, agridolces... Diria k les hi van haver de tots colors, però no, eren totes blaves i des de ben endins!!! L'actuació, tots la sabeu: 4d7 (2n de la història), 3d7c (1r de la història!), 5d6, pd5 i pilar novato amb acotxanxaneta! La tremolor però supervivència del 4d7, la caiguda però celebració del 3d7, la valentia del Pep per tornar a pel pd5, el tronc novato del 5d6 k va estar a milèssimes de segon de caure però k vam saber salvar (el meu primer castell de 6 de dosos a ganàpies... :') ) i el nostre petit però magnífic castell novato k no sabia si pujar o baixar, tot i k estava perfecte... Perfekte kom tots vosaltres, k m'heu calat ben endins, koi!!! ...
.
.
... L'orgull d'haver pujat als 3 castells de 7 de ganàpies mai me'l treurà ningú i es k serà una cosa d'aquelles k explicaré als nets 30 mil vegades :P I es k heu omplert la meva vida de blau i això mai canviarà. Perquè ara recordo totes les sensacions que em recorren el cos abans de fer un castell i es k realment les passem putes de nervis! No pas perquè ens faci por caure sinó perquè és tan el k desitgem fer el castell k no volem k cap error s'endugui les il·lusions de la colla!! Visca la canalla ganàpia i les nostres xerrades i temors pre-castell!! i a tota la colla perquè només és possible crèxer si es vol crèixer i nosaltres ens estem fent molt graaaans!!!!...

© beforedreams, luraskea, GANÀPIES.

FELICITATS GANÀPIES !!!

No hay comentarios: