ROGER REGUANT CAP DE COLLA DE SALATS

Súria, 22 abril 2008


Els castells i jo

Segurament els primers records que em vénen de castellls són de ben petit, quan anava amb mon pares a estiuejar a terres tarragonines i veia una plaça de lluny amb molta gent, però els castells no els recordo gaire bé...

Des de sempre m`agardat molt tot el que està relacionat amb la cultura popular catalana, i els castells, per a mi, eran un assumpte pendent, ja que tenia moltes ganes d'endinsar-m'hi, però no havia tingut l' oprtunitat. Va ser ja fa anys per les festes de santa tecla, a tarragona quan vaig poder veure la meva primera actuació sencera i en menys de dos dies vaig veure na de les coses que més m' ha impactat: els pilars caminant (pilar de 4 que anava des de les escales de la catedral fins l' ajuntament, més de mig quilòmetre, engairebé 10 minuts, espectacular). Crec que des de llavors el meu intetès pels castells ha anat augmentant fins ara.

-Roger Reguant, cap de colla de Salats.




No hay comentarios: